360 Magazine
| Amsterdam | 17 april 2019Wie er meewerkten aan dit nummer
jaargang 8 nr. 158
18 april t/m 2 mei 2019
Een uitgave van
360 international media BV Kleine-Gartmanplantsoen 10 1017 RR Amsterdam
360magazine.nl
360nl 360nl
hoofdredactie
Katrien Gottlieb
eindredactie
Maartje Laterveer
uitgever
Maureen Meeng
redactiemedewerkers
Lambiek Berends, Laura Weeda, IJsbrand van Veelen
courrier international
Arnaud Aubron, Raymond Clarinard, Eleonora Pizzi
vertaling
Henriëtte Aronds, Peter Bergsma, Paul Bruijn, Valentijn van Dijk, Pieter Streutker, Nicolette Hoekmeijer, Frank Lekens, Astrid Staartjes, Annemie de Vries
correctie
Nadia Ramer
creative direction
Dog and Pony, Amsterdam
art direction
Noëlle Meijer, Majel van der Meulen
productiebegeleiding
Hans Snitslaar
beeldredactie
Nicole Robbers
webredactie
IJsbrand van Veelen
copywriter
Jaap Toorenaar
advertentieverkoop charlotte brikkenaar charlotte
360international.nl
download de mediakit op
www.360magazine.nl/adverteren
marketing
marketing@360international.nl
controller
Arthur van der Meeren
druk
Roularta Printing, Roeselare
360 wordt gedrukt op PEFC-papier, afkomstig uit duurzaam bosbeheer
partners
John Adams Institute, Submarine, Getty Images, Hollandse Hoogte
license partner
Courrier international, Groupe Le Monde, Parijs
voorzitter raad van commissarissen Bessel Kok
beeld voorpagina
© Unsplash
abonnementen*
€ 11,95 p/mnd in Nederland en België Wijziging abonnement www.360magazine.nl/klantenservice t 088 1102036
belgië:
360 Abonnementenservice Postbus 360 / B-8800 Roeselare
t 078 35.33.13 / f 078 35.33.14 360@abonnementen.be
*Alle abonnementen continueren automatisch en gelden tot wederopzegging, tenzij anders vermeld. Prijswijzigingen voorbehouden. Cadeauabonnementen eindigen automatisch. Voor bedrijfsabonnementen gelden speciale tarieven. 360 verschijnt tweewekelijks. Oplage: 25.000
verspreiding
Nederland: Aldipress | België: AMP
missie
Nieuws uit het buitenland is iets anders dan nieuws over het buiten- land. We hebben niet de pretentie dat het wereldnieuws zich elke twee weken laat samenvatten, wel de ambitie relevante, originele en mooie verhalen bereikbaar te maken voor een Nederlandstalig publiek.