Vandaag in de buitenlandse pers
-
Amerikaanse overheid stevent af op ‘shutdown’
|
Washington D.C.
-
Nagorno-Karabach zal vanaf 2024 niet meer bestaan
|
Londen
-
Zweden wil leger inzetten in strijd tegen bendes
|
Stockholm
-
Greenpeace waarschuwt voor veiligheid kerncentrale Zaporizja
|
Londen
-
Duitsland voert controles in aan grens met Polen en Tsjechië
|
München
-
De VS halen de door Noord-Korea vrijgelaten soldaat Travis King terug
|
Atlanta
-
Negen Italiaanse jongeren opgepakt in schokkende misbruikzaak
|
Rome
-
Rechter: Trump en zijn organisatie schuldig aan fraude
|
Washington D.C.
-
Ruim honderd doden bij brand op bruiloft in Irak
|
Doha
-
Duizenden Armeniërs verlaten Nagorno-Karabach na overname Azerbeidzjan
|
Londen
-
VN: bewijs van oorlogsmisdaden en mogelijk genocide in Oekraïne
|
Doha
-
Boliviaanse oud-president Evo Morales weer verkiesbaar
|
Madrid
-
Akkoord bereikt in Hollywood: staking scriptschrijvers waarschijnlijk voorbij
|
Los Angeles
-
Middelbare scholiere in Saoedi-Arabië krijgt 18 jaar vanwege tweets
|
Londen
-
Minder spoor en meer snelwegen in Europa ondanks klimaatdoelen
|
Londen















